پاك كردن تاتو ابرو با ليزر كيوسوئيچ

موضوع : پوست و زیبایییکشنبه 07 اسفند 1401

انجام تاتو یک تعهد بزرگ است. متاسفانه همه تاتو‌ها آن طور که ما می‌خواستیم ظاهر نمی‌شوند. اگر روی بازوها یا پاهای خود تاتو دارید، پوشاندن آن ها با آستین یا شلوار به اندازه کافی آسان است. اما اگر آن تاتو ناخواسته روی صورت شما باشد چه؟

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که تاتو را با لیزر حذف کنید.

لیزر بر روی تمام نواحی بدن حتی ابروهای شما موثر است. در این مقاله توضیح کامل ما در مورد فرآیند حذف تاتو ابرو را می‌دهیم تا آشنایی کاملی با این کار داشته باشید.

پاک کردن تاتو ابرو چیست؟

مانند تمام جوهرهای بدن، تاتوی ابرو را می‌توان با فناوری لیزر پاک کرد. لیزر درمانی می‌تواند موارد زیر را برطرف کند:

  • آرایش دائمی
  • تاتو‌های آرایشی
  • میکروبلیدینگ
  • و ..

اساسا می‌تواند هر نوع جوهر ناخواسته را روی ابروهای شما یا نزدیک آن پاک کند. با چند پالس نور لیزر می‌توان تاتوی ابروی شما را برای همیشه پاک کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا افراد حذف تاتو ابرو انتخاب می‌کنند.

  • آیا تاتو صورت چند سال پیش ایده خوبی به نظر می‌رسید، اما اکنون از آن پشیمان هستید؟
  • آیا از چشم انداز میکروبلیدینگ برای پرکردن ابروهای کم پشت خود هیجان زده شدید؟
  • آیا فکر می‌کردید آرایش دائمی می‌تواند ساعت‌ها از نظافت شما صرفه‌جویی کند، اما هنرمند تاتو شما کاملا شکل ایده ‌آل شما را ایجاد نکرده است؟

صرف نظر از این که تاتو‌های شما چگونه به نظر می‌رسند یا چرا آن ها را انجام داده‌اید، چند جلسه پاک کردن تاتو می‌تواند آن ها همانند گذشته کند.

پاک کردن تاتو ابرو چگونه است؟

در واقع بسیار ساده است، لیزر پالس‌های کوتاهی از انرژی نور را به تاتو شما ساطع می‌کند. ذرات جوهر موجود در پوست شما طول موج لیزر را جذب کرده و ذرات جوهر را خرد می‌کند. با هر درمان، ذرات جوهر بیشتر و بیشتر تجزیه می‌شوند تا زمانی که از بین بروند.

پاک کردن تاتوی ابرو چند جلسه طول می کشد؟

برای پاک کردن کامل تاتو، اکثر افراد بین سه تا ده جلسه درمانی نیاز دارند. تعداد درمان‌هایی که نیاز دارید به اندازه تاتو، رنگ جوهر اصلی و نوع جوهر استفاده شده توسط تاتوکار شما بستگی دارد. (جوهرهای آرایش دائمی با جوهرهای تاتو سنتی متفاوت است). بیشتر تاتوهای کوچک تنها به یک دقیقه در هر جلسه لیزر نیاز دارند. برداشتن تاتو بسیار سریع‌تر از جوهر زدن روی آن است.

از طریق پاک کردن تاتو با لیزر، می‌توانید کل تاتو یا بخشی از یک تاتو را پاک کنید. بنابراین اگر آرایش دائمی شما به شکل مناسبی نیست، می‌توانید فقط بخشی از آن را حذف کنید تا شکل مورد نظر خود را ایجاد کنید. لزوما لازم نیست تمام جوهر را بردارید. برداشتن قسمتی از تاتوی ابرو ممکن است کم‌تر از سه جلسه طول بکشد. در طول مشاوره اولیه، تکنسین شما می‌تواند ایده‌ای درباره تعداد درمان‌هایی که نیاز دارید به شما بدهد.

پاک کردن تاتو ابرو چگونه است؟

آیا برداشتن تاتو ابرو با لیزر درد دارد؟

این یک فرآیند بدون درد نیست، اما بیشتر مردم فقط ناراحتی جزئی را تجربه می‌کنند. یکی از مواردی که باید در مورد پاک کردن تاتو ابرو در نظر داشته باشید این است که شما باید از محافظ چشم استفاده کنید. به دلایل ایمنی، فقط باید توسط متخصص دارای مجوز، تاتو خود را پاک کنید. کلینیک‌های تایید شده پاک کردن تاتو همیشه محافظ چشم مناسبی را برای شما در طول درمان خواهند داشت.

چگونه برای پاک کردن تاتو ابرو آماده شویم؟

اقداماتی وجود دارد که باید قبل از اولین درمان خود انجام دهید. اگر می‌خواهید بهترین نتایج را ببینید، حتما دستورات تکنسین خود را دنبال کنید.

  • پوست شما به هیچ وجه نباید برنزه یا آفتاب سوخته باشد (این شامل خود برنزه کننده‌ها و اسپری برنزه می‌شود). چند هفته قبل از درمان، اقدامات احتیاطی بیشتری را برای محافظت از خود در برابر نور خورشید انجام دهید. هر بار که بیرون می‌روید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • هنگام رفتن به هر جلسه مطمئن شوید که به اندازه کافی هیدراته شده‌اید. اگر سیگاری هستید، اکنون بهترین زمان برای ترک سیگار است. اگر سیگار نکشید روند بهبودی آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.
  • در روزهای منتهی به درمان، از اصلاح، اپیلاسیون و لایه برداری ناحیه خودداری کنید.
  • ضروری است که هیچ گونه آسپرین یا داروهای ضد التهابی مصرف نکنید، زیرا این داروها گاهی اوقات خونریزی را افزایش می‌دهند.
  • در طول مشاوره، تکنسین شما لیست کاملی از دستور العمل‌های قبل از درمان را ارائه می‌دهد باید آن ها برای دریافت نتیجه دلخواه را دنبال کنید.

پس از اتمام فرآیند چه انتظاری باید داشت؟

فرآیند حذف تاتو سریع و فقط کمی ناراحت کننده است. با این حال، تجربه برخی از عوارض جانبی طبیعی است.

  • برخی از افراد ممکن است قرمزی، تورم و تاول‌های خفیف را در ناحیه تحت درمان مشاهده کنند.
  • در برخی موارد، ممکن است روشن شدن یا تیره شدن موقت پوست را مشاهده کنید.
  • این عوارض به خصوص در چند ساعت اول پس از درمان شایع هستند، اما فروکش خواهند کرد.
  • اکثر مردم متوجه می‌شوند که پوست آن ها در عرض دو هفته به حالت عادی باز می‌گردد.

 

بیشتر بخوانید: لایه برداری پوست در خانه

 

مراقبت های پس از پاک کردن تاتو با لیزر

برای مشاهده بهترین نتایج، مطمئن شوید که از یک روال مراقبت پس از آن پیروی می‌کنید.

  • به مدت سه روز پس از درمان، ناحیه مورد نظر را با پماد آنتی بیوتیک بپوشانید. آن را با گاز استریل شده بپوشانید. از آرایش کردن در آن ناحیه خودداری کنید.
  • همچنین باید از استفاده از کرم‌ها خودداری کنید، مگر این که توسط تکنسین شما دستور داده شود. اگر به طور مرتب از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌کنید، از تکنسین بپرسید که آیا ادامه استفاده از آن ها اشکالی ندارد.
  • می‌توانید محل را دوش بگیرید و بشویید، اما از آب پرفشار اجتناب کنید. با نوشیدن مقدار زیادی آب هیدراته کنید و مصرف الکل خود را محدود کنید. هر چه سیستم ایمنی بدن شما قوی‌تر باشد، سریع‌تر نتایج را خواهید دید.
  • همچنین مهم است که تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. هر زمان که قصد دارید زیر نور آفتاب بروید، ناحیه مورد نظر را با کرم ضد آفتاب بپوشانید.
  • یک متخصص مجاز و دارای مجوز برای انجام پاک کردن تاتو ابروی خود پیدا کنید.

سخن آخر

اگر قصد پاک کردن تاتو ابرو با لیزر را دارید، اجازه ندهید کسی تاتو را با لیزر انجام دهد مگر این که مجوز انجام این کار را داشته باشد. چه در حال پاک کردن تاتو صورت یا پاک کردن دائمی آرایش هستید، این تنها راه برای اطمینان از ایمنی شما و بهترین راه برای دیدن نتایج مثبت است.

اگر به فکر برداشتن تاتو ابرو در کلینیک ایران مهر هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید. تیم ما به طور ایمن و موثر جوهر را از ابروهای شما (یا هر جای دیگری از بدن شما) پاک می‌کند.

وبلاگ

انواع پوست

معیارهای مختلفی برای طبقه بندی انواع پوست استفاده می‌شود. به عنوان مثال، طبقه بن ...

پنج‌شنبه 25 اسفند 1401

علت جوش صورت چیست؟

جوش صورت زمانی ایجاد می‌شود که سوراخ‌های ریز روی پوست، به نام فولیکول‌های مو، مس ...

سه‌شنبه 23 اسفند 1401

علت جوش چانه

جوش چانه یکی از مشکلات برای بیشتر افراد است. جوش‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که منافذ ...

چهارشنبه 17 اسفند 1401

دریافت مشاوره رایگان


برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را ثبت نمایید